We all scream for ice cream

Jag är sannerligen ingen Lidl-fantast. Har liksom aldrig förstått mig på deras tänk med att inte ha några "normala" korgar att stoppa varorna i, kassasystemet. och alla exotiska varor som känns främmande och läskiga.

Dock finns det en viss liten anledning till att jag ibland, skamset kan smyga mig in där.
Glass. Dom har en jordgubbsglass som får mina smaklökar att skutta av glädje!

När jag kom hem från gymmet, slevade jag i mig en halvliter.
Så nu sitter jag här och känner att det var förjävla onödigt...men ack så gott!




Kommentarer
Postat av: L

Vad menar du med "att inte ha några "normala" korgar att stoppa varorna i". Det har de väl? :P

2011-09-23 @ 12:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0