You made me smile on a rainy day

Idag har det varit en sån där otroligt bra dag, som kommer göra att jag kommer gå runt med ett leende på läpparna hela veckan.
Vilka fantastiska människor jag har haft runtomkring mig.
Dagen inleddes med en liten promenad, följt av den sedvanliga gröten och mina älskade finn crisp.
Sen satte jag mig på bussen som skulle ta mig till Pennybridge, och där hittade jag först Ronja och sedan Bella sittandes på sätet bakom.
Amazing, två härliga brudar på en och samma gång!




Sen var det dags för ett litet möte med herr Ström, han gjorde min dag när han berättade att han tyckte jag spred glädje och energi. Finns det något bättre än att få komplimanger för sin personlighet?
Nej, inte om man frågar mig i alla fall.
Han knäppte lite bilder på en bortkommen fröken Larsson som inte kände sig som en top model överhuvudtaget.
Man kan ju inte vara bra på allt!
Sen ville jag utsätta honom för samma press, greppade min telefon och utbrast: - Come on! Make love too the camera, make love too the camera!!!
Ja, så tilltalar jag en människa jag träffat tio minuter tidigare.

Herr Ström

När hela fotografgrejen var avklarad mötte jag upp Bella igen. Strosade runt i lite affärer och lunchade på Soleo.



En fantastisk kycklingbaguette fick äran att hamna i min mage!

Många möten blev det idag, och den sista jag hade att avverka var min kära mallissambo Hanna. Jag hade faktist saknat henne rätt rejält. Hon har en sån otrolig utstrålning och är en av dom varmaste människor jag träffat.
Kommer nog bli mycket häng med henne framöver!


Kul att klockan är halv två. Det är nackdelen med att träna så fruktansvärt sent, jag behöver enormt mycket tid för att varva ner efter! Men,men grymt kul är det att skutta runt på volleybollplanen!

Dags att försöka sova lite.
Sweet dreams.





Kommentarer
Postat av: Johannas Ordsamling

Vad är grejen med den där fotograferingssnubben? Tell me bruden!

2011-09-06 @ 10:09:20
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0