22 and pregnant.

Ljusen är tända, mitt palats är kliniskt rent.
Inget kan förstöra denna sällsynta kväll, helt utan måsten!

Grym dag med Freja, inget snack om den saken.
Vi har ätit massor, pratat massor, vaxat massor, skrattat massor, chillat massor och varit superlediga.

Mer såna här dagar åt folket!

Frosths dagobertsemlor är världens godaste. Men nu kommer jag vara mätt tills på lördag ungefär.
For real.



 
                                                      Säg hej till min bebis. Vem pappan är?
                                                       -mr.Semla såklart.



När vi skulle leka skönhetsinstitut hände en del olyckor. Det hamnade vax ungefär överallt, utom där det skulle.
På filtar, byxor, golvet osv.
Här finns diverse bilder som inte kommer komma fram förrän jag och F blir kända, dom kommer vara värda miljoner då.
Så bjuder bara på en när min norrländska babe kokar sina vaxindränkta brallor.
Fancy.







Kommentarer
Postat av: big fan

Jag har en hemlig dröm!

Att få umgås med dig en hel dag :P

Verkar vara som ett äventyr!

2012-02-01 @ 20:49:49
Postat av: Linnea

Fan vad sköna ni är brudar!

PUSS

2012-02-01 @ 22:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0