Go girl!

Jag hade stora planer på att besöka gymmet , eftersom det inte är någon volleyboll på schemat just idag.
Sen kom jag på att jag är gammal och senil...och inte kommer in.

Så det får bli mys i sängen, med hallon/mango-smoothie och massa bra tv-program istället.
"Livet blir bättre" är mitt absoluta favoritprogram just nu.
Ikväll handlar det om Emma Igelströms missbruk och ätstörningar, vilket jag tror kommer bli det mest intressanta programmet.
Är redan rätt så insatt efter att ha sett henne både i "fyra stjärnors middag" och "Du är vad du äter" innan, där man fick veta en hel del.

Jag har ju i alla fall träningsoutfit på mig..så kan det hända att jag gör en armhävning eller två.

Igår var jag helt grym och körde ett stenhårt pass med Lisa, för att sedan köra både fys-och bollpass med volleybollbrudarna.

You go girl!
Ja, det är okej att heja på sig själv. I alla lägen!

 

 Tummen-upp-posen är lika rykande het den här månaden!

Förstår att ni är superchockade att jag inte var med på "top model Sverige" igår.
Men nu är det såhär, att jag har mycket viktigare saker för mig.
Dessutom är jag ju redan fullärd.




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Man känner din otroliga energi bara av att läsa dina inlägg :) Vilken go människa du verkar vara!

2012-02-01 @ 22:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0