Just be true to who you are.

Att uppskatta att vara ensam är något jag lärt mig på äldre dagar.
Förut kunde jag knappt vara ensam en sekund.
Det fick mig att känna mig misslyckad, ensam och övergiven helt enkelt.

Igår blev mina kvällsplaner inställda lite i sista minuten.
Då valde jag helt enkelt att bädda ner mig i mina nytvättade påslakan istället, tända massa ljus och kolla på Notting Hill följt av qx-galan!
Det var obeskrivligt skönt, och jag låg verkligen och njöt.

Rikard Engfors höll ett helt makalöst fint tal med gråten i halsen, och där brast det för mig och jag började böla!
Fantastiska Moa sjöng rakt in i mitt hjärta, hon har en sån himla känsla när hon framför sin låt.

Nu hittade jag inte Rickards känslofulla tal, så får bli det här istället :


Framåt nattkröken ringde en glad och aning salongsberusad Johanna.
Jag blev lite full i skratt över hennes fnissiga framton.
Efter att ha agerat moraliskt stöd över telefon hela dagen, kände jag mig stolt att allt hade gått som smort!
Ja, det är ju lustigt att det är så lätt att vägleda andra. När det är så förbannat svårt att göra val själv.





Kommentarer
Postat av: Johannas Ordsamling

hihi du är gullig min kära :D

2012-02-11 @ 18:11:22
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0