Poeten slår till igen.

Du har uppenbarligen något emot mig, trots att jag inte gjort något fel.
Men nej, det blir inget rövslickande för min del.
Så gå du runt och vara sur och tvär,
du har ingenting att komma med här.
Nu har jag gjort mitt drag,
allting pekar bara på att det är du som är svag.
Så i slutänden är vinnaren faktist jag.

Hatten av till mig själv, som skriver så fantastiska texter som ett rinnande vatten:P
Jag borde ju bli låtskrivare. Skulle skriva ihop material till en hel musikal på en dag!
Sikta mot stjääääärnorna, högt i din himmel dit du vill nå. åh,åh,åh. En dag är du vid molnen.
Okej jag överdriver, rätt rejält. Men det får jag, för det här är min blogg.

Och nej, jag orkar inte med folk som gör sig själva till offer.
Drar felaktiga slutsatser, tycker supersynd om sig själva och går runt och tror att mitt liv är en dans på rosor.




Då var det sagt, och jag fortsätter knata runt med ett leende på läpparna!

Sweet dreams.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt skrivet Emelie!

2012-02-12 @ 10:12:37
Postat av: P

Du är så brutalt klockren! Hur kan det finnas någon som har något emot dig???????

Man kan inte vara omtyckt av alla iofs.

Men du är glädjespridare utan dess like.

Det hoppas jag du vet ;)

2012-02-14 @ 20:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0