This is not one of those lucky days.

Magsjuka.
Räcker det inte att jag har haft det tre gånger den här vintern?
Tydligen inte.
Min kropp orkar verkligen inte med det här.
Nu är jag sådär superhungrig, samtidigt som jag mår vidrigt illa bara av att tänka på ätbara saker.
Huvudvärk och deppighet är ett faktum.
Jag hatar det här!

Skulle se top model Sverige på tv3play, eftersom jag tränar på tisdagar när det visas.
Men nej, det ville inte min dator att jag skulle göra.


Behöver jag berätta att det här är en sån där dag, när jag skulle behöva bära ett täcke gjort av fyrklöver och lyckoamuletter?

Screw this day rent ut sagt!


Ingen tummen-upp och glada miner idag. Sorry.


Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv, och min mage som har vänt sig inåt av bristen på föda.




Kommentarer
Postat av: Robin

Om det är till någon tröst tycker jag väldigt synd om dig. Magsjuka är det värsta som finns verkligen.

Krya på dig Sunshine!

2012-02-02 @ 19:49:11
Postat av: Johannas Ordsamling

tussegullehjärtat! jag ringer dig imorgon och ser hur du mår <3

2012-02-03 @ 00:04:09
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0