We all fall down, like toy soldiers.

Ny dag, nya möjligheter.
Ännu en omtumlande natt är över.
Jag tror jag har blivit överkörd av en ångvält, med en 230 kilo tung karl som chaufför.



Trots det känner jag mig lite mer positiv än igår.
Jag blev rädd för mig själv när jag var så förbannat deppig!
Not my style så att säga.

Musik är fina grejer, och jag är en sån där flexibel allätare.
Letade fram min gamla mp3 med låtar från 2001 och framåt, för att köra lite nostalgimaraton.
Vilka godbitar jag hittade!

Smöriga pojkbandslåtar och qute guys som sjunger, har jag nog alltid varit lite extra svag för.
Här kommer några smakprov på vad jag hittade i min lilla guldgruva.
Enjoy!
 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0