Borsta, borsta tänderna.

Har precis kollat på "mammor och minimodeller".
Där har ni anledningen till varför jag posar så grymt.
Jag blir lite skrämd när jag ser vilka krav vissa föräldrar har på sina barn.

Tack mamma för att du lät mig gå på kalas i baddräkt och magtröja när jag var liten...och ha på mig en röd, gigantisk keps som det stod AGA på, till mina fancy klänningar.
Det kanske inte var så vackert, men det var det jag ville ha på mig.

Och ni som ställer höga krav på era stackars barn, sluta.
Dom blir skadade för livet, och kommer trycka ner andra barn för att dom mår dåligt.
Tro mig, jag blev själv utsatt för ett sånt stackars barn hela min uppväxt.





Tummen upp-posen är hetast just nu.
Fråga bara Freja..eller Linda Hammar från "I en annan del av Köping.
Och sist men inte minst gänget i "Hur många lingon finns det i världen".

Nu ska jag och mina grymma poser gå och lägga oss.
Imorgon har jag en härlig arbetsdag som avslutas redan klockan 13.
Då väntar först gymmet med Lisa, sen fys-och bollpass i arenan!

Känns som det kommer bli en fantastisk dag.
Och tack för att så många redan har gett sin åsikt med mitt lilla hårproblem, jag har inte kunnat bestämma mig än. Men är ju trots allt en vecka kvar!

Sweet dreams.




Kommentarer
Postat av: En manlig man, som läser en tjejig tjejs blogg.

Jag är lite sådär imponerad av dig och din blogg.

Testade förresten det där sköljmedlet du använder och mina kläder har aldrig luktat så gott.

(Med risk för att låta som en kvinna).

Nu vill jag ha en hel lista på vad du använder i ditt pedantiska hushålle :P

Seriöst asså.

Typ rengöringsmedel, tandkräm, diskmedel du vet, allt!



Hjälp en man i nöd.

2012-01-30 @ 23:10:47
Postat av: Anonym

Finaste tjejen.

2012-01-31 @ 16:52:31
Postat av: Angelica

Vart har du köpt linnet? Det var jättefint!

2012-02-02 @ 10:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0