Duckface.

Ett av mina motton är: kan man inte, ska man inte.
Det passar otroligt bra i det här läget.
Det har kommit till min kännedom att dagens ungdom sysselsätter sig med att ikläda sig "duckface".
Men kom igen brudar, ni måste lägga ner er själ i detta!
Självfallet ska nu jag, och mina fylliga, fotogeniska läppar visa er vart skåpet ska stå.
Det är min plikt som förebild känner jag rent spontant.

Men först: några tjejer som failar rejält, och inte fattat galoppen.








Aj, aj, aj..det skär som knivar i mitt duckface-frälsta hjärta!
Snälla små omedvetna ungdomar, se och lär från den okrönta Duckfacedrottningen.

Man tror inte sina ögon. En svensk med så exotiskt, fylliga läppar.



För att få till det där sista, lilla extra- spärra upp dina ögon lite förföriskt.
Männen kommer falla som den finaste fallfrukt mitt framför dina fötter, och alla kvinnor kommer bli gröna i ansiktet av avund( vilket gör dig ännu mer attraktiv på marknaden, grönt är sååå 2011).
100% bevisat att det fungerar.

Så gå ut i världen och prova era vingar läppar.




Kommentarer
Postat av: Sara

Haha så typiskt dig! Det är alltid lika kul när du kommer med såna här inlägg.

Fortsätt såhär tjejen!

2012-01-17 @ 23:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0