No more champagne.

Nyårsdagen visade sig bli en toppendag den med. Efter sisådär tre timmars sömn var jag i farten igen!
När jag entrade damrummet och precis skulle dra ner mina rosa pyjamasbrallor, upptäckte jag att något låg i duschen.
Det visade sig vara sleeping beauty, även kallad mr. Halvardsson, Jona eller mr.Semla ( kärt barn har många namn).
Karln var allt annat än pigg på att förflytta sig, och trodde nog att jag gått och utbildat mig eftersom han kallade mig för "snutjävel" ett x antal gånger.
Skön typ det där!

Sen blev det städning och mys i soffan resten av dagen.
Jag garvade så jag fick ont i magen och andningssvårigheter!

Freja och jag var en aning piggare än männen. Därför ville vi bidra med lite städning, och agerade även betjänter och serverade dom värmd potatisgratäng, vatten, ostbågar - ja, ungefär allt dom bad om!


Pigg tjej?

Oops! 2 gratängformar är väl ändå bättre än 1?!



Bumbibjörnarna-maraton! Jag var i extas eftersom jag fick sjunga ledmotivet varenda avsnitt.



Fram mot kvällen tog F och jag röda faran, och begav oss hem mot Lindesberg igen.
Fast först blev det nödstopp på macken, godis&cola är livsviktig proviant nämligen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0