Slut som människa.

Skjut mig, jag är helt slut!
Har i alla fall hunnit med en del av det jag skulle.
Typiskt mig att sätta ribban lite för högt.
Men,men fönstrena är relativt rena, garderoben är nästan i topptrim, diskberget är försvunnet, frysen är rensad, köket är skinande rent.
Och mitt upp i alltihop har jag även hunnit med att peela facet och kletat på en ansiktsmask.
Maten föll i glömska i all denna städning.
Så nu har jag klämt i mig massa stekt majs, närmare bestämt 220 gram.
Aja, får väl börja mitt hälsosamma liv imorgon eller något!




Nu ska jag sätta fart!
Måste få bort dom sista kläderna från sängen, så jag har någonstans att sova sen inatt.
För nej, jag tänker inte slumra in på soffan igen!

Sen blir det att skutta över till Freja för fredagsmys.
Hej ostbågar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0