Bra start på dagen

Grymt trevlig kväll med Nathalie igår, den där fröken Fromell går sannerligen inte av för hackor!
Vi började med att besöka Ica för lite inköp av godis, fetaost, körsbärstomater och lite annat, sen bar det av hem till Smultronvägen där vinet stod och väntade på oss i kylskåpet.
De resterande timmarna bestod av en massa prat, diskussioner, vinsörplande, skratt och på slutet; även lite utklädning,

Det var precis som förr,  för sisådär 8 år sen, när vi alltid sprang runt och klädde ut oss i diverse vackra kreationer och drev allmänheten till vansinne!♥
Sålde aktier till killen som körde glassbilen och hävdade varenda vecka att någon av oss fyllde år.
Allt för att få en gratis glass!

Nathalies lillasyster kan ha fått men för livet eftersom vi följde henne till gymnastiken iförda röda knästrumpor, virkade tofflor som sprakade härligt i fina bruna, orangea och gröna toner, mormorsglasögon, västar och huvudbonader.

Man kan inte säga annat än att det var underbara tider! Då brydde man sig verkligen inte om vad andra tyckte.
Underbart.

Imorse startade jag dagen med att sälja min gamla säng, härligt att inkassera lite pengar såhär på morgonkvisten!
Sen ringde min kära mormor för att höra så jag inte blivit våldtagen eller misshandlad av sängköparen och inbjöd mig även att komma till henne och morfar och äta lite lunch och tjattra lite.
I will, I will!

Imorgon ska jag iväg och kika på en lägenhet, vore ju så grymt om jag, Lisa och Elin blev grannar!!!
Sen på kvällskvisten blir det vin&nathalie som gäller.
I like it.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det mormor&morfar!

// Emelie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0