Obalansen infinner sig

Min planerade morgonpromenad blev inte mer än en idé,
 jag är inte förvånad.
Nu är det slut med planerna av morgonpromenader för min del.
Blir det av så blir det av helt enkelt!
Imorse drog päronen iväg med husvagnen igen, den här gången har jag Ludde kvar hemma iaf, skönt med lite sällskap.

Min kropp har kommit in i någon förbannad obalans och det gör mig galen!
Jag pendlar som tusan i vikt, vissa dagar äter jag som en stor karl, vissa knappt något alls, ständig huvudvärk och svårt att somna på nätterna.
När jag väl somnar drömmer jag bara en massa sjuka grejer ( som att karlar jag knappt känner slickar på mina ben :P)
Idag ska jag försöka ta hand om mig själv litegrann så det blir någon ordning på det här!
Sitter här med en härligt grön avokadoansiktsmask inkletad i fejjan( för givetvis har även min hy kommit i obalans! ).

Sen ska jag bädda rent i sängen och kanske städa min garderob litegrann.
Jag har blivit så sjukt pedantisk när det kommer till städning och ordning&reda.
Jag blir snart rädd för mig själv!
Allt måste ligga på sin plats, inget får ligga på golvet och i garderoben måste allt hänga färgkordinerat.
När städningen är avklarad funderar jag på att bädda ner mig och titta på en film med Ludde, känns otroligt lockande faktist.

// Emelie Obalans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0