r.i.p soffpotatisbeteendet!

Nu sitter jag här och är helt slutkörd och stum i benen,
varför?
Jag har varit på gymmet..min kropp är inte van vid sånt!
Det är slut på allt detta soffpotatisbeteende som har pågått hela sommaren för fröken larsson!
Jag kan i alla fall försöka offra en timme eller två till att röra på fläsket, så kanske min kropp sakta återgår till det skick den var förr i tiden!
Man kan ju hoppas i alla fall :)

Efter allt motionerande stapplade jag upp till mamma på arbetsterapin och tjattrade lite med henne och två av hennes klockrena kollegor. Vilka pantertanter alltså!



Igår gav sig hela familjen Larsson iväg till örebro, det var biodags!
Pappa och Erika skulle ge sig in i Harry Potters värld, medan jag och mamma valde att gå på en typisk tjejfilm.
Det brukar alltid funka!
The proposal var verkligen mycket bättre än jag hade förväntat mig, det var längesen jag garvade så mycket när jag såg en film. Kan ha berott på sällskapet av mamsen också..och alla hennes klockrena kommentarer och smittande skrattanfall!
Kul hade jag i alla fall!

Ryan Renolds är ju inte helt fel att vila ögonen på heller, sockersöt var ordet!


Sen måste jag verkligen se "Baksmällan" snart, den ska tydligen vara toppen!
Jag har ju världens förväntningar om den där filmen, sånt kan ofta resultera i besvikelse.
Såg trailern för "Sommaren med Göran" igår, den verkade rätt kul faktist.
Många filmer som ska ses, och det är ju supermysigt att gå på bio.
Det ska jag börja göra oftare!

I'm knocked down by your eyes
I think it's gonna happen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0