Solen finns faktist!

Idag visade sig solen äntligen igen, det var ju så man hade börjat tro att den gått upp i rök totalt efter allt detta regn&rusk!
Dagen har varit rätt lugn, satt i solen ett tag och läste massa skvallertidningar sen gick jag och Malin ner till Frosths och tog en fika, satt på strandpromenaden och pratade en massa om livets öden och äventyr.

När vi traskade hemåt träffade jag på Vicky, som jag har saknat den kvinnan!!
Fick mig en pratstund med henne också så det var inte helt fel.

I lördags var det utgång med mina favoriter Sandra&Diana som gällde.
Vi började lite smått med en grogg ala Diana hemma i deras lya. Diana är bra på många grejer men det där med groggar tycker nog vi alla tre att hon ska hålla sig ifrån!
Det smakade inte alltför underbart om man säger så :P
När vi hade tvättat käftarna från snuskgroggen gick vi hem till Henke som hade styrt en liten förpärla. Där blev det massa vin, toalettbesök och fotosession i köket!
Sedan hoppade vi in i en taxi och tog oss till Pitchers och efter det var det Frimis som gällde :D
Här någonstans känns det som att det är lika bra att jag slutar skriva, men grymt kul var det i alla fall!

Jag&Sandra

Bästa trion!



Dagen efter vaknade jag upp bredvid Diana med en grym huvudvärk och smått illamående. Min kära vän mådde inte så mycket bättre. Men vi konstaterade snabbt att det var värt det!
Tvingade i oss lite frukost iaf medan vi pratade igenom vår kväll/natt och det blev månda skratt kan jag säga!
Sen fixade Diana mina naglar innan det var dags att sätta sig på bussen hem till Linde igen.

Uppskattar verkligen att jag har så himla bra vänner, vad vore man utan dom?!

Nu ska jag krypa ner i sängen, hade tänkt göra en ansträngning och ta en morgonpromenad imorgon ( får se hur jag lyckas!)

// Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0