Fredag 20/11

Ibland är det bra härligt att få post!

 

För tillfället ångrar jag att jag tog den där sprutan, för fy fabian vilken natt jag har genomlidit!
Gick och la mig redan kl 22 igår för jag ville "sova mig i form", det var lättare sagt än gjort.
Låg bara och vred och vände mig och armen gjorde ondare och ondare.
Svettades och frös om vartannat.
Vid 2 tiden förflyttade jag mig till källaren och kollade på tv/film!
När klockan var 7 var jag fortfarande vaken och värken i armen gjorde mig så himla illamående.
Till råga på allt var det ingen som tog mig på allvar här i huset, vilket inte gjorde mig på bättre humör.
Tillslut spydde jag..och då kändes det lite bättre! ( intressant info, I know!).
Nu är klockan snart 15.30 och jag har fortfarande inte somnat.

Känner mig lite smått stressad över att bli frisk, klockan 7.30 imorgon ska jag åka iväg på match.
Måste verkligen vara med!

Jaja, nu ska den här positiva fröken fräken ta och lägga sig en stund, om jag har tur kommer John Blund på besök en sväng!

Ha en underbar dag!
♥ Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0