Måndag 16/11

Idag är det måndag, varför måste det vara måndag en dag i veckan!?
Vädret var ju verkligen vidrigt idag med, kände att min entusiasm och positiva inställning flödade när jag knatade till jobbet imorse!
Var trots allt härligt att umgås lite med ungarna igen, vissa saknar man faktist om man inte har sett dom på ett par dagar.

And what about my weekend!?
Har haft en grym sådan faktist, fredagen innebar en heldag med Elina.
Lite shopping, mycket skratt, mycket chips, mycket godis, mycket idol!
Mycket av mycket bra saker helt enkelt.
Elina är verkligen en sån där "feelgood"- människa!
En sån som jag skrattar med så fruktansvärt mycket så jag trillar av stolar, får universums kramp i magen och tror att min sista stund på jorden är kommen bara för att jag inte får någon luft.
Det kallar jag en redigt bra vän.
Hennes karl och några av hans vänner som såg oss in action ett tag, undrade hur pass påverkade vi var egentligen.
Men nej, det fanns ingen alkohol med i bilden..vi bara är såna helt naturligt.
High on life( or friendship), skulle man kunna säga!


Lördag var det umgänge med fröken Schramme som gällde!
Kom dock inte iväg förrän vid 23.30 tiden på grund av att min kära vän jobbade och slet på Hemköp tills dess.
Men jösses vilken kväll/natt det blev. Som vanligt när vi sätter igång!
Träffade även på Mammy&Rebecca där, så sköna tjejer.
Ida och jag kom även underfund med hur grymma dom där exotiska människorna är på att röra sina kroppar förföriskt. Fröken Schramme och jag försökte en sväng vi också, men gav upp rätt snabbt och körde vår grej istället( vilket man absolut inte kan kalla förföriskt, men kul var det!).


Har ett svagt minne av att jag posade käckt på ett x antal vimmelbilder, en grej som jag alltid lovar mig själv att absolut inte göra varenda gång jag går ut. Men sen när det kommer till kritan blir jag så förbannat kamerakåt och posar glatt!
Dagen efter blir jag alltid förbannad på mig själv, eftersom jag är medveten om att bilderna kommer sänka mitt självförtroende till botten när jag får syn på dom. Jag är inte fotogenisk helt enkelt, och absolut inte under vissa omständigheter!
Dock har jag inte lyckats hitta bilderna från kvällen, har jag tur gick killens kamera sönder..eller så råkade han radera alla vackra bilder.

Jösses, redigt långt inlägg det blev!
Ha en great kväll alla!
♥Ems


Kommentarer
Postat av: Bella

:) Det är lungt hörru, tycker ju det är så himla skoj och sitta och nörda mig:) Vad kul att du är nöjd! :) Kebabrullen kom från Kebabhuset.. Varning ;) Händer i helgen då? puss

2009-11-17 @ 21:24:36
URL: http://isabellhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0