Tisdag 4/11

Guten morgen!
Sitter här och tvingar i mig en apelsin så jag ska ha någonting i magen innan jag går till jobbet. Vet inte vad som har hänt, men har börjat ha enormt svårt för att äta frukost på morgonen!
Inatt har jag drömt en rad med weird grejer...bland annat att folk har tjatat på mig att frukosten är det viktigaste målet på dagen, att min mamma har stått och pekat ut folk som såg ut/ inte såg ut som rökare och sist men inte minst har jag, mamma, Erika och morfar legat mitt ute på vattnet på isblock och kämpat för livet.
Jag är helt slut som människa efter alla dessa upptåg!

Igår åkte jag in till fröken Schramme på kvällskvisten, vi skulle ha tacosmys.
Och mysigt var det!
Fick även lite karlbesök vilket vi aldrig klagar på!

Känner mig verkligen så fruktansvärt glad över att jag har världens bästa vänner, finns inget bättre än att vara omgiven av människor som alltid får en att känna sig glad!

På bussen hem fick jag sällskap av Carro barro, vilket jag inte klagade över direkt. Jösses vad vi garvade och tjattrade!

Nej, nu ska jag få på mig lite kläder. Sen är det dags för lite jobb.
Förövrigt ska jag försöka dra med fröken Fellebro på en fika idag!

Ha en bra dag alla!

Ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0