Torsdag 12/11

Håller på och rensar som tusan nere i källaren, mamma drar med mig på loppis i örebro på lördag!
Kan ju vara en bra grej att försöka bli av med lite dittan och dattan, och samtidigt tjäna lite pengar på det.
Var iväg i våras någon gång, sålde inte mycket alls men skrapade ändå ihop över 1000:-.
Det är det ju nästan värt.
Problemet är bara det där med att skilja sig från vissa grejer, allt är ju förknippat med minnen!
Till exempel mina 53 böcker i Tvillingarna-serien. Nog för att jag aldrig skulle läsa dom nu, MEN jag älskade dom när jag var liten..och det är det som är hela grejen.

Samma sak med mitt fina, rosa, glittriga Barbiehus, som går att fälla ihop till en söt väska.
Sen tänker jag ju även i dom banorna att min/mina ungar kan ha användning för sakerna!
Dock är det väldigt feminina grejer så det gäller att jag får en käck liten flicka.
Blir nog mest kläder som åker med i slutänden, har ju redan ett par ikeakassar redo som jag är redo att skiljas ifrån!
Var riktigt kul på jobbet idag, jobbade på småbarnsavdelning. Jösses säger jag bara, så bedårande ungar!!!
Det är så härligt att för en liten stund låtsas att man har en egen liten bebis att gulla med, jag blir verkligen helt tagen av deras söthet!

Nu är det dags för lite mat.
Imorgon,imorgon,imorgon är det dags för FREEEDAGSMYYYYS, om det så är det sista jag gör!

Ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0