Hotness!

Måndag

Trots att jag är sjuk är jag på ett väldigt bra humör idag!
Kan tänkas att det är för att jag fick besök av en redigt het sotare imorse, jag blev en aning chockad när jag öppnade dörren kan jag säga...hade förväntat mig en oattraktiv gubbe men så var inte fallet.
Jag blev helt svag i benen, och jag tror inte det berodde på att jag har feber:P
Tänk om det kunde komma en händig man på besök varje dag, vad det skulle förgylla mina dagar!

Förövrigt har jag roat mig med att sitta och titta på massa program på datorn och sjungit en massa.
Något jag saknat sen jag slutade skolan är verkligen körsång! Har sysslat med det hela livet och det gör en verkligen på bra humör.
Istället får jag sitta här hemma och skråla trots att jag är nästäppt och kraxar som en kråka, men kul är det!

Sandra, Diana och jag har bestämt oss för att vänta med vår utlandsresa till i jul någon gång, vädret såg inte så stabilt ut och vi känner att just det där med sol är en otroligt viktig grej för oss!


Nu ska jag ta och lägga en liten ansiktsmask och måla naglarna, gör ett tappert försök att känna mig lite fräschare!

Ha en bra dag alla!

Ems





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0