I'm in love!

Tisdag

Började dagen med lite arbete på tallbacken, grymt söta ungar och vi var en härlig skara med fröknar som underhöll barnen så gott vi kunde!
Jag och Mona letade fram "myror i brallan" och spelet "Gissa bajset" blev genast en klar favorit. Både hos barnen och mig och Mona kan jag tillägga...

När jag hade jobbat klart stressade jag hem, skulle in till Sandra på salong 2 klippare och få lite slingor gjorda!
Min snälla vän Malin joinade mig så jag slapp åka själv, det var skönt att slippa åka tåg måste jag säga.
När vi kom fram upptäckte vi att parkeringen var helt fullpackad..panik!
Det var bara 10 minuter tills jag skulle vara hos Sandra.
Fick ställa oss vid resecentrum och sen blev det powerwalk kan jag säga.
Jag hann dit i tid, nästan!
Är alltid lika kul att få en pratstund med Sandra, underbara vän♥
 
Efter en del diskuterande och funderande bestämde vi oss för en askblond färg till mina slingor.
Sen åkte snygghättan på och jag blev ett sexigt bombnedslag utan dess like!
Vårat samtal innehöll det gamla vanliga:
karlar, känslor, kläder, fest, irritation och längtan till utlandet!

Tiden går fort när man har roligt, plötsligt ser vi att parkeringstiden håller på att gå ut!
Så Malin sprang i förväg medan jag fick den sista touchen på mitt hår.
Stressad till max rusade jag iväg till parkeringen där Malin väntade, sprang in i Sandro + hans vän på vägen, var kul att prata med honom en snabbis eftersom det var evigheter sen jag såg honom.

Efter det blev det marieberg och jag var otroligt duktig på shoppingfronten.
Blev bara ett par skor( tar ett tag innan skobilden visar sig!) och lite smågrejer som fingervantar, trosor och schampo
DS_249288_B.tifDS_249288_A.tif  

Skorna, gjorde mig förövrigt helt förälskad med fjärilar i magen och grejer.
Vem behöver en karl när skor och kläder finns!?
Iofs är det billigare att ha en karl kanske...

Hur som helst var det en väldigt trevlig dag med många trevliga människor,
det gillar vi!

Ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0