Onsdag

Ännu en dag i sjukdomens tecken, vilket betyder att det inte har hänt speciellt mycket!
Har avverkat två filmer: en shopaholics bekännelser och Djävulen bär Prada.
Två av mina favoriter!
En shopaholics bekännelser gjorde mig dock en aning besviken första gången jag såg den, har läst alla böckerna och fullkomligt älskar dom!
Antar att jag hade lite för höga förväntningar om filmen, men har kommit fram till att den är bra den också!
Tog mig ett långt, skönt bad idag och just när jag hade fått lite ro i kroppen börjar Beyoncé framföra sin "Single ladies", det var min mobil som ringde.
Inte alltför härligt att rusa upp ur badet helt spritt språngande naken, leta fram mobilen som låg i köket och sedan föra ett samtal med en av damerna på Vikariepoolen!

Verkar som jag kommer besöka Ullared för första gången i mitt liv den 2 november, är jag och fröken Sandberg som ska ut på äventyr! Kan nog bli riktigt trevligt.

På fredag ska jag ha date med fröken Schramme, vilket jag ser fram emot något enormt!
Blir inte en alltför wild&crazy kväll eftersom jag ska spela match dagen efter.


Nu ska jag ta och sova, känns som det kommer bli en bra dag imorgon.

Sov så gott alla!

Ems


Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Ja det känns jättekul att någonting händer :D verkligen underbart!



hinner du ta en liten dejt med mig också på fredag kanske? tror iaf inte att jag är busy! ^_^



PUSS <3

2009-10-20 @ 23:33:42
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

Ja men du, det tror jag allt att du skulle kunna göra :D hihi!

2009-10-21 @ 09:46:23
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0