Seriepremiär!


Lördag

Då var helgen äntligen här!
Fredagen ägnade jag åt att jobba en sväng på favoritstället, full rulle var det vill jag lova!
Sen var det bara att skynda sig hem, för att sedan hänga med mamma till ikea en sväng.
Fick även träffa dom nya volleybolltjejerna från USA, jättetrevliga tjejer!
Hade många alternativ för kvällen, men kände att en myskväll med fröken Sandberg + Agnes var otroligt lockande.
Det blev pizza, snack om karlar, skratt och idolmys.
Jag gillar många i år, vilket är ovanligt; Erik, Rabih, Mariett, Tove, Calle, Eddie, Nicklas.
Jag har svårt att bestämma mig!
Något som vi alla blev så otroligt förbannande och förvånade över:
Camilla!!!
Vadfan har hon i idol att göra...jag tänker inte ens nämna vilka ramsor vi drog om den tjejen.
Vart hon hörde hemma och så vidare.
För det var sannerligen inte barnvänliga ord kan jag säga!


Imorse var jag ute på en liten promenad, har lyckats gå ner 1 kg på tre dagar!
Jag sa ju att jag kan bara jag verkligen vill!
Det känns rätt gött faktist.
Lite senare är det dags för seriepremiär i örebro.
Verkar som jag kommer få lämna min position som spiker idag och spela center istället, det får gå som det går!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen en sväng, fryser som en tok.
Ha en bra dag alla!


Ems


Kommentarer
Postat av: lisa

emelie, vilken bild på dig i volly-dressen! men vart pillar du dig nånstans :P hehe! såg lite kul ut :)

2009-10-03 @ 11:21:32
URL: http://unlikeme.blogg.se/
Postat av: Diana

Men Camilla är ju bra ju :) ;) hehe.. fan va eddie e heeeet!!! :D Det gillar vi! Puss

2009-10-03 @ 11:36:44
URL: http://dianatwin.blogg.se/
Postat av: J.Sandberg

Hmm... den där Camilla,dont like her!! Men kvällen var najs ifall :) Hoppas det gått bra med bollandet idag! :)

2009-10-03 @ 15:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0