Sickness

Sitter här med huvudvärk, rinnande näsa och en hals som svider.
Har känt mig lite halvkrasslig ett tag men nu tror jag det bryter ut, fast jag hoppas att det ska vara bättre imorgon!
Har mina små aningar om att fotograferingen med Johanna inte var så bra för mig, med tanke på bristen på jackor under den tiden vi var ute!
Har avnjutit en underbar skaldjurspaj, grekisk sallad och ett glas coca cola med mamma, pappa, farbror Lars och tant Agneta!
Ett otroligt trevligt sällskap måste jag säga.
Nu ska jag ta med mig Ludde, krypa ner under täcket och kolla på tv!

Ha en bra kväll alla!

Ems


Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Men toka. Vi borde inte fotat i kylan sådär egentligen :/ (men nu ska jag kika på bilderna, o det känns super! :D )

det var fint att träffa dig. och jag hoppas vi ses snart igen. du är en så jävla fantastisk vän, och du är alltid saknad!



kärlek på vänskapligt emlan&johanna-plan är definitivt bra. du är bäst <3

2009-10-17 @ 22:28:47
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0