Sweet dreams

Torsdag

Den här veckan har gått så fruktansvärt fort, vart tog alla dagar vägen!?
Inte för jag klagar direkt.
Jag drömmer helknepiga grejer varenda natt och det börjar gå mig på nerverna.
Det är fiskhuvuden som ligger i ett pimpelhål och försöker äta upp varandra, överkörda kråkor, att jag äger en cykelaffär som även säljer blommor och senast inatt drömde jag att mamma satt i rullstol och vi var jättefattiga!
Känns som det bara är massa hemska grejer jag sysslar med på nätterna, vart är dom fina drömmarna!?

Igår tog min mamma tjuren vid hornen och ringde till sin kusin Björn, som är tandläkare i örebro.
Nu måste det göras något åt min visdomstand...så på tisdag smäller det!
Ska inte sticka under stol med att jag är livrädd.
Är antagligen på grund av den som jag får feber titt som tätt, är väl lika bra att göra något åt det antar jag.
Dessutom gör det vidrigt ont och är redigt svullet.


Nu ska jag snart dra på mig träningsoufiten och cykla upp till sjukhuset för ett litet pass!
Har blivit så fruktansvärt hurtig dom senaste dagarna.
Tyvärr har jag ju även smällt i mig godis och andra onyttigheter varenda dag också..men vafan, då ligger man ju på plus-minus-noll!

Det var som en liten konversation jag och fröken Sandberg hade:

Jag: Hur går det för dig med viktminskningen!? ( vi bestämde oss för att gå ner 4 kg innan jul för ett tag sen)

Fröken Sandberg: Jodå, det går som smort! Min plan är att först gå upp 10 kg, för att sedan gå ner 4! Så det går helt enligt planen.

Hon är för intelligent den där Johanna ♥

Nej, nu ska jag försöka komma iväg, ha en underbar dag alla!



Ems




Kommentarer
Postat av: ella

visdomständerna är inte att leka med, satan vad ont det kan göra :)

2009-10-08 @ 13:47:24
URL: http://desideriaa.wordpress.com
Postat av: emma

Okej va härligt :)

Vill bara fråga lite snabbt vad frakten går på och hur stor den är ?



Mvh Emma

2009-10-08 @ 15:35:30
URL: http://alaemmas.blogg.se/
Postat av: rebecca

hej!:) såg kommentaren i bloggen. Ja hör gärna av dig om dom andra två ångrar sig. Tack på förhand!

2009-10-08 @ 21:39:07
URL: http://rebeeeeca.blogg.se/
Postat av: becka

vem hejar du på i idol ?? :) <3 svara i min blogg. :D

2009-10-09 @ 22:55:22
URL: http://denbeckah.blogg.se/
Postat av: Tim

Förlåt! Har gottgjort dig nu, hehe :)

2009-10-10 @ 21:40:26
Postat av: Bella

Tjabba! Jag måste med till tandläkaren.. drygt det där..! Jag såg inte det där med att ut och gå på söndagen för än långt efter:p Men jag går jättegärna en annan dag, vilka dagar kan du och så?

2009-10-11 @ 19:23:37
URL: http://isabellhoff.blogg.se/
Postat av: Tim

Sanningen är hård!

2009-10-13 @ 16:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0