Tio saker jag älskar

Johanna bad om en lista med saker jag älskar, här kommer den!

Jag älskar;

att umås med mina vänner och skratta tills jag tror jag ska avlida på grund av värken i magen och bristen på luft.
att vakna upp och känna att det kommer blir en underbar dag.
att känna att jag har världens finaste vänner.
att sitta och kura ihop mig under en filt, med myskläder och en kopp varm choklad med vispgrädde i handen.
sommaren, och att gå barfota i gräset.
såna där dagar när det känns som allt är rätt och inget kan gå fel.
att få sms med fina ord.
att ligga på en strand med vit sand tillsammans med en vän och se det klarblå vattnet.
att känna lycka.
att se andra människor lyckliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0