Torsdag!

Sitter här och fryser som en tok, och saknar sommaren en hel del!
Ska snart hoppa in i duschen, göra iordning mig och sen ta cykeln till apoteket och inhandla tandtråd.
Otroligt intressant, jag vet!

Gårdagskvällen spenderades framför teven, i vanlig ordning måste jag se Bonde söker fru.
Jag tycker nästan det är lite sorgligt att se hur tafatt lilla Bonde-Roger är.
Sorgligt att han berättar att han varit på 1-2 dejter för sisådär 15-20 år sedan.
Sorgligt/humoristiskt att han i en intervju säger att hans drömkvinna är Kiera Knightley.
Men visst, dom skulle nog vara ett sött par, eller vad säger ni!?
 ♥
Det märks verkligen på honom att han inte är van att föra samtal och tystnaden som ständigt uppstår känns jättejobbig, trots att jag befinner mig i tevesoffan. Hur ska då känslan vara för den som sitter mittemot honom?
Hoppas verkligen han blir att känna sig lite mer bekväm med alla fruntimmer!

Någon som är redigt skön är ju Thilde, vilken härlig tjej!
Under hennes speeddating satt jag bara och log, kände att det låg lite kärlek i luften då och då.
Det var en härligare känsla än med Roger vill jag lova!


Efter alla bönder var det dags för Oskyldigt dömd, älskade Persbrandt säger jag bara.
Vilken man!

Dags att hoppa in i duschen, kommer bli en otroligt varm sådan idag känner jag.
Ha en bra dag alla!

Ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0