Varning för klagomål!

Nu är jag sådär sjuk igen, och tycker synd om mig själv.
Så jag varnar er: det här blir inte ett så värst positivt inlägg för jag behöver klaga av mig lite!
Tror dessutom jag har ont överallt; högerörat, höger visdomstand, halsen, huvudet, benen.
Det är ju sinnessjukt vad jobbigt det är att vara sjuk.
Min vänstra näsborre är helt igenkorkad och den högra rinner, otroligt fina detaljer. Jag vet!

Nu ska jag inte sitta här och jämra mig mer, tur att det är en riktigt bra tvkväll idag; top model, ensam mamma söker och wallander!

Här kommer lite bilder från gårdagen med Johanna!

   
  
  

Ha en bra kväll alla!


Ems


Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

hahahhahaha jag kan inte låta bli att skratta högt åt beskrivningen om näsan :P

2009-10-18 @ 18:10:54
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Paula

jobbigt att vara sjuk.... vet precis vad du menar känns som man har 2 ob i näsan och man flåsar så genom mun så läpparna blir snustorra. krya på dig

2009-10-18 @ 20:40:16
Postat av: Miccan

Lider med dig kuzze lilla! Är själv inte så hel. Ryggen är trasig på 13 fläckar, ont magen, konstant hungrig (och då skojar jag inte, är hungrig 24/7) och har nyss återhämtat mig från en tredje förkylning! Men det är bara att kämpa på, in i det sista! Och äta mk glass :D Glass botar allt^^

2009-10-18 @ 22:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0