Bästa kebaben i staden va.

Haft en väldigt lugn och skön dag, vilket resulterar i att jag inte alls har mycket vettigt att berätta utan blir tvungen att lägga ut en massa bilder på mig själv.
Så att det händer något i alla fall!
Hade jättetrevligt med Malin, vi tog en promenad till Jalla jalla och köpte med oss lite mat som vi sedan mumsade i oss på en brygga nere vid Lindesjön.
Supermysigt! ♥
Sen måste jag ge killarna på Jalla jalla cred för den grymma kycklingsalladen dom gör,
I love it!
Massor med kyckling, varm ost och gött bröd. Bra där säger jag!
( och nu förväntar jag mig ett x antal gratis luncher där när jag gör så fin reklam!)
Smakade även på Malins kebabtallrik, och fy fabian!
Det var den smarrigaste kebab jag någonsin ätit!

När jag kom hem åkte kläderna av, bikinin på och jag intog min balle-position.
Lutade mig tillbaka, lyssnade på musik och halvsov litegrann.
Livet helt enkelt!

Imorgon är det dags för jobb igen, tillbaka till verkligheten fröken Larsson.
Känns lite tungt när man bara har glidit runt dom senaste dagarna!




Nu tror jag det får vara slut på stekarbilder, två dagar i rad.
Det kanske spårar ur totalt!

Mina njurar värker fortfarande, kanske borde ha kört på långfillingar idag som jag lovade mig själv att jag skulle göra.
Imorgon åker dom på, och jag ska dra upp dom högt så det värmer så mycket som möjligt.
Får nog bli mina röda med rosa hjärtan så det blir lite fashion över det hela.
Fashionfillingar.


Ps. Om 25 ynka dagar drar jag till Rhooodooos. 4 månader i värmen kommer vara grymt bra för mig känner jag, och då kommer jag med all sannolikhet kunna övertyga mer än 2 personer om att jag är halvafrikan.
Det måste vara en av mina största bedrifter inom övertalning.
Eller ser jag halvafrikansk ut!?






Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha! Måste bara få säga att du skriver så underhållande, tummen upp för din blogg ;D



2010-04-13 @ 21:41:13
Postat av: jonas

Niiiice! :)

2010-04-14 @ 16:31:08
URL: http://twitter.com/jkplusplus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0