Change

Jag har tråkigt!
Myror-i-brallan-tråkigt liksom.
Jag vill göra en massa saker, men min hälsa sätter rejäla käppar i hjulet!
Min hosta går inte av för hackor vill jag lova, den håller magmusklerna sysselsatta dygnet runt.
Jag kommer vara enormt vältränad när det här är över.
Grymt ju!


Igår bestämde jag mig för att jag skulle ta mig iväg till jobbet idag, hur dåligt jag än mådde.
Tänkte intala mig själv att jag mådde prima skinka och skutta iväg lyckligare än någonsin och träffa mina små barn på dagis.
Fail fröken Larsson, fail!
Efter ett litet trevligt samtal med herr Albinsson kände jag mig otroligt trött och tänkte att jag nog skulle kunna somna.
Men nej, det hostades och gjorde ont i alla delar och inälvor i kroppen; magen, huvudet, njurarna, näsborren, lilltån..you name it ( man får överdriva ibland).

Så efter att ha legat vaken nästan hela natten sa min kropp ifrån rätt rejält, och jag fick ringa och sjukanmäla mig.
Hate it!
Imorgon ska jag iväg!


Har ägnat mig åt att titta på "mr.Bean the ultimate disaster movie". Hans minspel är så klockrent! Även om själva filmen kanske inte är så mycket att hänga i julgranen.


Nu tänkte jag fortsätta med "Martian child".
Underbar film♥



Sen har jag kommit på att jag ska ta tag i en sak, som jag haft en vilja att göra sen barnsben!
Det är att byta mitt otroligt ovanliga efternamn Larsson till Häggström (min mammas gamla efternamn).
Känns bra mycket roligare, sen känns det som en bra grej att föra det vidare litegrann.
Både jag och systeryster kommer nog byta.
Men det får bli när jag kommer hem från Grekland, är ju massa grejer som måste ordnas med id-handlingar mm.

Det här blev ett enormt inlägg för att vara skrivet av en människa som inte gör någonting.

Ha det guld alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0