Den där långa fredagen

Här sitter jag med nyfärgade och nyplockade ögonbryn och inser än en gång att mina rackarns bryn är så grymt olika!
Allvarligt talat, dom sitter på väldigt olika höjd i mitt face.
Det måste ju betyda att jag är asymetrisk!
Jag blir även otroligt irriterad på att mina små bryn är så obefintliga, jag skulle vilja ha rejäla och buskiga bryn som man kan forma och ha kul med.
Men icke sa Nicke, it wasn't meant to be helt enkelt!

Och just idag är jag även väldigt trött på mitt hår.
Färgen, frisyren; allt!
Någon som jag tycker har så grymt fin färg i skallen är Anya från Americas next top model, säsong 10.

Men nu får jag bara acceptera att jag ser ut som jag gör och le mitt bredaste leende!

Idag har det städats, och jag lyckades fälla mig själv med dammsugaren. Hur det gick till behöver vi inte gå in på, för jag vet inte själv hur jag lyckas med alla dessa konster jag ständigt måste ägna mig åt att göra!

Lite senare ska jag bege mig mot Fågelstigen och mormor och morfar.
Min kära släkt från Skellefteå är på besök, underbara kusinerna och moster&morbror ♥
Jag ska njuta av att lyssna på deras underbara norrländska, och låta dom skoja om min fina dialekt!
Så ska det även ätas lax, och det gillas skarpt.
Mumsigt som tusan och mycket nyttiga fetter, så det så!

När jag har lyssnat klart på norrländskan, och ätit flera kilo lax ska jag glida in till Örebro och dom underbara systrarna Schramme.
Dra på mig påskoutfiten och färdas till Satin, underbara Satin♥
 


Det är mycket som ska hinnas med idag..så det är tur att det är långfredag!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Om du har tur får du garanterat höra på min Sundsvalls-dialekt helas sommaren.. Kanske inte lika norrlänskt som de i Skellefteå, men ändå ;)

2010-04-02 @ 14:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0