Independent women

Jösses, jag ser snart i kors av all denna tid som har spenderats framför tv/dator dom senaste nio dagarna.
Finns inte så mycket annat jag orkar med att göra just nu, men har samtidigt ingen ro i kroppen för att bara ligga och sova eller rulla tummarna!

Har åtminstone haft massa tid till min bloppis och sålt en hel del!
Sen igår har jag blivit av med tre par shorts, ett linne, en klänning, en tröja och en kjol.
Är även en hel del plagg som min vän Emelie är sugen på, grymt!

Emeliex2 ♥

Dom senaste dagarna har varit lite turbulenta och mitt humör har varit minst sagt svängigt.
Jag blir lätt sån när jag bara går hemma och inte får vara social med massa människor!

Sen har jag ju även haft panik över att behöva flyga själv till Rhodos, med alla dessa byten som ska göras i både Köpenhamn och Aten.
Men igår fick Mamma och Systeryster mig lugn som en filbunke!
Jag vet inte vad dom gjorde, men helt plötsligt ser jag nästan fram emot att fixa det här själv.
Känns som det är någonting jag behöver, att försöka klara mig på egen hand.

Syster, jag (och lite av mammas vackra kropp:P)

Jag stressar verkligen alltid upp mig när jag ska göra någonting jag inte är van vid.
För att ta ett exempel vågade jag inte åka tåg ensam förrän jag gick andra året på gymnasiet!

Nej, jag ska sluta oroa mig så fruktansvärt mycket. Allt löser sig ju ändå på något sätt!

Så när jag satt där med mamma och Erika igår och hade så många "men tänk om det händer-frågor" , hade dom ständigt otroligt lugnande svar.
Vilka klippor dom är! ♥

Febern har äntligen gått ner, så imorgon tar jag en "samla-lite-kraft-dag" och på torsdag återvänder jag till jobbet!
Mina två sista dagar med älsklingsungarna och fröken Paula, jösses vad jag kommer sakna dom! ♥

Underbara fröken Paula!

Nej, nu är det Biggest loser som gäller.
Ha en grym kväll alla!



 

Kommentarer
Postat av: paula

kommer sakna dig också Fröken Larsson ;-)

2010-04-28 @ 20:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0