Good Morning Sunshine!

En natt fylld med diverse konstiga drömmar och diverse konstiga sällskap i min säng!
Dom flesta brudar jag känner vaknar upp med sina pojkvänner, men vad vaknar fröken Larsson upp med?
-Jo; en krullig, svart dvärgpudel vid namn Ludde, fyra stycken toalettpappersrullar, en kam och en liten hög med gosedjur, tuggben och leksaker( dom tre sistnämna sakerna tillhör min kära Ludde).
Aja, eftersom jag nu inte har någon karl är väl det här bättre än att vakna upp helt ensam!



Fruktansvärt trött är jag, därför är det rätt skönt att jag bara jobbar sex timmar idag.
Och dessutom med min favoritfröken Paula!

Förövrigt är mitt hår elektriskt för typ första gången i mitt liv, jag är rejält förkyld och skulle helst bara vilja krypa ner och sova igen!
Men dom grymma ungarna får mig med all säkerhet på bättre humör.
Nu ska jag inte vara så fruktansvärt negativ, det är ju trots allt inte riktigt min grej!

Ha en awesome dag alla ♥



Kommentarer
Postat av: jenna

Jag åker ner ensam den 28e maj ;) Så då är ni där lite innan mig! Ha så bra tills dess så ses vi där nere ;)

2010-04-15 @ 10:47:31
URL: http://mrsjenna.blogg.se/
Postat av: Paula

vad go du är föken larsson... men vi hann ju inte spendera så mycket tid ;-)

2010-04-15 @ 12:48:27
Postat av: jenna

Jaao modig och modig, jag har ju inte kommit iväg än :D Vi var tre stycken tjejer som sökte fårn kalmar, men var bara jag som fick jobbet såå.. Och detta är något jag absolut vill göra! Spännande med för jag har alrdig vågat göra något sådant själv tidigare. Ja det får ni göra kram

2010-04-15 @ 14:45:04
URL: http://mrsjenna.blogg.se/
Postat av: Linda H

skit i Abu... man får en jäkla Ande på köpet!!!! hahaha...

2010-04-15 @ 17:59:30
URL: http://malibubarbie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0