Lovely Långkalsong ♥

Just idag kände jag att det var en sån där dag när jag ville visa upp min outfit.
Så Blondinbella, Kenza, Elin Kling och allt vad ni fashionbrudar heter.
Här kommer outfiten jag gled runt i hemma idag, som slår era med hästlängder!


Långfillingar från hm:s barnavdelning och världens skönaste tofflor!


It's all about love, bästa outfiten ever! T-shirten är från nelly.com


Sen blev jag helt rörd nyss när jag hörde den här, och såg den amatörmässiga men söta videon.
En hyllning till hans mormor. Sockersött helt enkelt!




Imorgon ska jag skutta iväg till jobbet igen!
Börjar klockan 7, vilket innebär att jag får äta frukost tillsammans med ungarna ♥
Håller tummarna för att det blir varm choklad och äggsmörgås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0