Smile

Jag skulle ju vara jätteduktig och promenera med Sara imorse, det sket sig rätt rejält kan jag säga!
Kom i säng i bra tid igår och somnade dessutom rätt snabbt.
Dock vaknade jag en timme senare och hostattackerna var igång igen!
Tog beslutet att det nog var smartare av mig att försöka sova lite på morgonkvisten, man ska ju trots allt inte hålla på och motionera med en krånglig hals.

Bjussar på en härlig sång av Uncle Kracker(den gamla räven!). Han hade man ju nästan glömt bort. enjoy!


Vilka minnen! Om jag inte minns helt fel var den här otroligt populär när jag gick i sexan och vi åkte med klassen till Danmark.


Nu ska jag ta och läsa lite tror jag, klockan ett ska jag iväg och jobba en sväng!
Då får vi se hur mycket kraft fröken Larsson har, känns som energiförrådet är enormt tomt.


En bok helt i min smak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0