Sunny saturday

Tjohooo!
Det är en helt underbar dag med strålande sol.
Jag känner mig på rätt bra humör trots att jag varit vaken hela natten, har feber och hostar ihjäl mig!
Hade dessutom en sjuk värk i nacken och ner i hela högerarmen som sedan fortsatte i benet hela natten.
Vad är det som händer med min kropp?!
Har den blivit invaderad av utomjordingar?
Något är otroligt skumt.


Hade tänkt mig en liten utgång på underbara Satin ikväll, men klok som jag är tänker jag hålla mig hemma!
Får väl roa mig med körslaget(trots att det känns rätt värdelöst när herr Albinsson inte är med längre!) och brodera en duk eller något, synd att jag är så dålig på det där med handarbete bara...jag kommer aldrig bli någon vass hemmafru.

Nu ska jag krypa ner under täcket och försöka sova en timme eller två, får inte blir för länge bara så jag vänder på dygnet!

Bjussar på en låt för den goda stämningens skull. Enjoy!







Ha en grym dag alla ♥








Kommentarer
Postat av: Jessica

Du försöker verkligen alltid vara positiv!

Se till att vila upp dig ordentligt nu och bli frisk :)



Krya-på-dig-kramar

2010-04-24 @ 11:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0