White oleander

Jag har just sett en jättefin och gripande film, förstår inte hur jag har kunnat missa den.
Loved it ♥
Självklart bölade jag hejdlöst, när det kommer till filmer är jag otroligt känslig!



Idag har jag glidit ur min "sakna Ida Schramme-depression" en liten aning, jag var rädd att jag skulle bli som ett apatiskt flyktingbarn där ett tag!
Tror jag mådde bra av att jobba litegrann, jag älskar verkligen barn.
Jag gillar dom så fruktansvärt mycket att jag var tvungen att gå upp på Vitsippan när jag hade rast för jag saknade ungarna där så mycket, och fröken Paula såklart :P

När jag skulle gå hem spöregnade det, vilket jag hatar i vanliga fall.
Men idag bara ryckte jag på axlarna, och knatade hem och tyckte livet kändes rätt underbart ändå!
Sen att jag fick samtala lite med Alexander gjorde ju inte dagen sämre.

Som grädden på moset har mitt hårproblem löst sig! Min frisör hade ju inte tid förrän 25 maj, men det har fixat sig så nu ska jag bli uppfräschad på lördag.
Greeeeat!

29 dagar kvar tills jag och Lina drar till Rhodos och jobbar. Insaaaaane! ! !
Känns skönt att hon har lovat att vara min fruga därborta, jag känner mig trygg!


Rhodosfrugan!




Kommentarer
Postat av: paula

det är alltid kul när du dyker upp, och att du lägger dina "fria" 30 minuter på att komma till oss är ju ett ganska fint betyg ;-)

2010-04-09 @ 13:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0