6 juni

6 juni 2010

Jag älskar mitt nya jobb! Det innefattar många av dom saker jag gillar att göra: träffa människor, prata, diska(ja, jag älskar faktist att diska!), hålla ordning och reda, vara ute i solen.

Nisia

Mitt jobb

Det är ett rätt soft jobb och timmarna bara flyger iväg.

Jag har fått lära mig att göra latte, cappucino, frappe och även blanda lite drinkar.



Min tequila sunrise gjorde succé igår när jag och Steve fick ta tag i bartenderyrket. Efter att Tim och han börjat bråka och Tim åkte ut med ändan före!

Vi har två danska par som bor här på hotellet som har förälskat sig totalt i mig! Så fort jag kommer i närheten åker kameran upp, och jag ställer snällt upp och posar med min lilla serveringsbricka :P


Danskarna + Tim

Dom är hur söta som helst och jag älskar dom!

Det ena paret tror bestämt att jag är den rätta för deras lille son, som endast har uppnått en ålder av 41 år. Lockande... jag skulle få grymma svärföräldrar i alla fall!

Imorgon ska dom åka tillbaka till Danmark. Jag fick deras visitkort och en fin blomma igår och dom hävdade att jag mååååste komma och bo hos dom snart!

För söta, jag kommer sakna dom.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0