Ibland hittar jag konstnärssjälen i mig!

Det är midsommarafton, och jag och min kära vän Johanna har precis varit till Ekershallen för diverse nödvändiga inköp.
Hårborttagningsmedel( som min vän ska använda på benen, inte på huvudet!), hårspray och exotiska frukter!

Gårdagskvällen var fruktansvärt trevlig, jag har saknat Johannapanna otroligt mycket när jag har varit borta. Hur ska jag klara mig utan dig när du drar till Norge!?
Vi tog en promenad i jakt på chips och cola, mr Nikon fick följa med och jag kände mig som en otrolig konstnärssjäl( vilket jag påpekade för Johanna ett x antal gånger under promenaden).

Vi fann våra chips och cola, somnade gjorde vi nog inte förrän framåt halv fyra.
Min mun gick i ett, tur att Johanna är van vid mitt pladdrande!

Här kommer det: resultatet av när Emelie Larsson lekte fotograf!













Sen tog Johanna över mr. Nikon en sväng!




Bilden min vän blev mest förälskad i!









Nej, nu ska jag fortsätta sjunga schlagers med J! Kl 17 ska vi befinna oss hos fröken Tunehag, kommer nog bli grymt trevligt.

Ha en underbar midsommar alla, och gör ingenting som inte jag skulle göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0