Sunshine!

Kalismera!
Ännu en dag med sol, I love it.
Någonting jag gillar med mig själv är att hur sent jag än lägger mig, vaknar jag alltid i vettig tid.
Morgonmänniska, yes indeed!
Hängde med mamsen och hämtade systeryster igår natt, äntligen är hon hemkommen från Skellefte.
Så jag var inte i säng förrän 2.30.
Men klockan 8 vaknade jag så käckt av mig själv!

Idag ska jag ta en liten promenad ner till Bokia och samtala med dom härliga männen där, sen ska jag posta lite plagg som jag sålt på min bloppis.

Längre än så har jag inte planerat, det känns rätt gött faktist!

Så är planerna för midsommar spikade; det blir midsommarmys hos fröken Tunehag tillsammans med Johannapanna och annat trevligt folk.

Nej, nu är det frulle!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0