Livsnjutaren

Aspensäng kan vara den härligaste promenadrunda som finns! Jag älskar den där lantliga känslan med vägar som inte blivit attackerade av asfalt, hus som inte ser så fruktansvärt moderna och sterila ut, alla hagar, ängar och självfallet lukten av häst/koskit!
Det är balsam för själen, helt klart.

Svängde förbi och inhandlade lite jordgubbar på vägen, bra grejer!
Så mixade jag ihop en underbar milkshake och skuttade ut och njöt av solskenet på gräsmattan.

Ja, trots min enorma gräsallergi måste jag lägga mig på den där gräsmattan. Det handlar om den rätta sommarkänslan. Då får man acceptera att det kliar på hela kroppen, nysningarna avlöser varandra och näsan och ögonen rinner!


Har precis börjat läsa Pamela Andersons bok "star". Har haft den en evighet, men aldrig kommit mig för att läsa den.
Verkar faktist vara en riktigt bra bok!

Ikväll hoppas jag att jag får med mig Lisa&Elin på Småstjärnorna, älskar att se alla söta ungar uppträda! Sen är det ju lite nostalgi också, eftersom jag själv stått på den scenen och glänst i min barndom.












Min trogne följeslagare i alla väder!


Flowerpower!





Nej, nu måste jag duscha av mig så det här kliandet slutar.
It's driving me crazy!
Men ja ä int' bitter!



Kommentarer
Postat av: Jacqline

Är boken bra? :)

2010-06-29 @ 15:26:31
URL: http://jacqlinee.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Gillar verkligen din blogg! Men skulle vara jättekul om du började med dagens outfit eller liknande. Du verkar ha så mycket fina kläder.



Många kramar från cajsa <3

2010-06-29 @ 16:17:57
Postat av: Jacqline

Ojoj, då får jag börja hålla tummarna fler gånger om det har sån tur med sig ;D Men grattis till lägenheten! Hoppas att du kommer trivas :)

2010-06-30 @ 10:53:35
URL: http://jacqlinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0