Dagens man!

Än en gång har min man, räddaren i nöden varit framme.
Min mobil har fullkomligt fått fnatt (kan vara på grund av alla äventyr den har fått stå ut med under sin tid tillsammans med mig!) och kommer antagligen avlida när som helst.
Snyft.
Då kommer herr Hellsten in, som en prins på sin vita springare och lånar ut en kommunikationsanordning(finare ord för telefon!) till mig.

Nu slipper jag vara avskärmad från världen, min mamma slipper få en orosattack för hennes dotter är omöjlig att nå och framför allt: jag kan känna mig en aning säkrare när jag ska ut på Pennybridges gator som kryllar av äckliga våldtäktsmän imorgon!

Andreas, du är dagens man!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0