Goodiebag!

Idag har det varit en sån där lång dag på jobbet.
Ni vet när timmarna och minuterna segar sig fram, nästan så att klockan går baklänges.
Har dessutom rejält ont i öronen och känner mig allmänt seg.
Men nej, jag ska inte bli sjuk.
Jag vägrar!
Fast som jag sagt så många gånger förut älskar jag mitt jobb med alla söta barn och härliga fröknar ♥.
Bäst idag var nog mellanmålet: yoghurt med fruktsallad(hallon,vindruvor,mango,ananas mm.).
Mums!

När jag kom hem stod en otroligt trevlig goodiebag uppe på min postlåda(och i postlådan låg det två räkningar...jippie!).

Goddiebag.nu är en sida där du kan gå in och beställa varuprov innan du köper produkten.
När man fått sin goodiebag går man in och ger feedback om vad man tyckte om produkterna, sen kan man beställa hem en ny!
Toppengrej om man frågar mig.
Go for it!




Jag fick hem en burk med 15ml dagkräm från Lumene, och en burk med 25 ml intensivt återfuktande kräm för både kropp och ansikte från Nivea.
Perfekt för en torrboll som mig, blir test av dom sen!

Ikväll har jag absolut inga måsten, och det känns otroligt skönt.
Jag ska passa på att njuta så länge det varar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0