I mitt badrumskåp

När jag kom hem från jobbet igår hade jag ett mission: operation städning av badrumskåpet! i
Det är ju fruktansvärt vad krämer och produkter man samlar på sig, själv har jag skåpet fullt plus en hel uppladdning i en låda.
Nu är det snyggt och prydligt i alla fall, och jag känner ett lugn i kroppen!

 



Serien från formula 10.0.6 är toppen!
Den riktar sig till ung problemhy, jag är varken speciellt ung eller har problemhy men tycker den fungerar suveränt.

"Best face forward" är en daglig rengöring med passionsfrukt och grönt te som tvättar bort olja och orenheter.
"One smooth operator" - en scrubkräm som(precis som alla andra scrubkrämer) tar bort döda hudceller.
"Deep down detox"- lermask som är superrengörande.

När man använt dom här produkterna har du en hy len som en babyrumpa, tro mig!
Alla kostar ca 100:- styck på Kicks



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0