It's a beautiful life

Vilken underbar morgon!
Somnade vid halv två inatt, vaknade vid sju och kände mig pigg och utvilad.
Mitt hem är kliniskt rent, det är då jag trivs som bäst.
Gav mig ut på en liten,liten morgonpromenad och på vägen hem slirade jag in på Frosths och babblade lite med min inte alltför pigga systeryster.

Min nya upptäckt havregrynsgröt med mosad banan fortsätter få mina smaklökar att skutta av glädje.
Fy fabian vad gott det är!
Lite hallonte till det och min morgon är komplett.
En av mina kollegor berättade för mig att varmt vatten ökar förbränningen, om det stämmer ska jag fylla upp hela min kropp med det!

Mosad banan ser så fruktasvärt fräscht ut, jag vet.


Nu ska jag snart hoppa in i duschen, lite senare sätter jag mig på tåget som kommer ta mig till Örebro och mina fina vänner.
Blir en sväng med Emelie och Tess(?) på stan först, jag har en hög med bonuscheckar som väntar på att bli använda.

Sen ska jag till mina älskade tvillingar Sandra&Diana, det vankas utgång tonight!

Ha en underbar dag alla, det tänker i alla fall jag ha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0