Jag i ett nötskal helt enkelt

Imorse när jag vaknade kändes det som jag hade blivit överkörd av en långtradare.
Sprängande huvudvärk, illamående och grymt ont i öronen som grädden på moset.
Och jag som är så förbannat duktig på att alltid ha mössa på mig!
Jag intalade mig själv att jag mådde prima, och att en liten arbetsdag till klockan 15.30 skulle bli en enkel match.

Så fort jag klev in genom dörren till jobbet fick jag ett telefonsamtal, det fanns ingen som kunde ta stängningen- självklart tog jag på mig uppgiften med entusiasm och ett stort leende på läpparna!
Det är jag i ett nötskal helt enkelt.

Det blev en riktigt bra dag i alla fall. Barnen och mina kollegor var fantastiska!
 Jag pladdrade skånska(och barnen höll på att kissa ner sig av skrattanfallen), jag fick trånande blickar och hurrarop för min strumpor med Hello Kitty, härlig massage och hårvård och även en vacker sång som handlade om att jag är vacker och bäst!
Det vore ju synd att klaga ♥

Sen jag kom hem har jag och tvättstugan varit som ler och långhalm.
Och världens bästa lillebror har varit på besök.
Älskade, underbara Ludde ♥
Blev lite bus men mest en massa mys, han är bäst att skeda med!



Okej. Dags att sova!
Imorgon är det fredag och näst sista arbetsdagen den här veckan.
Längtar till söndag--->ledighet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0