Sunday!

Hej och hå, helgen är snart över!
Men jag känner mig inte alltför bitter som tur var.
Jag är ju en sån otroligt positiv människa, som jag ständigt får höra.

Gårdagen spenderades på Frosths konditori, fick bara vara ute i butiken igår och lära mig allt.
Kände att jag gjorde en stark insats där bakom disken!



Glad i hågen och med en uppsjö av bröd, färdiga smörgåsar, wienerbröd och en rejäl längd skuttade jag hemåt!
Sen ringde min söta mamma och bjöd in mig på middag; kycklingfilé och potatisgratäng.
Ja tack!
Det bestämdes att Ludde skulle få komma på sleepover hos mig eftersom mina söta föräldrar skulle bort, mys!
Jag älskar den lilla krabaten ♥




Efter att ha skedat med min älskling hela natten tog vi oss en härlig promenad i det fina vädret till affären.
Sen åkte städgrejerna fram och efter det inväntades besök av en av mina äldsta och finaste vänner Elina.
Det är alltid lika klockrent när vi ses, drivor med skrattsalvor som hörs till världens ände(ungefär)!
Jordgubbsglass, fikabröd från Frosths(givetvis), saft och varsin stor kopp te fulländade fikastunden vi hade.
Jag blir så lycklig när jag tänker på alla underbara människor jag har runtomkring mig ♥


ElinaFina, I love you!


Min vän vet precis vad som gör mig glad...och kurvig!

Imorgon är det måndag igen och jag känner mig otroligt laddad för att se vad veckan kommer att erbjuda.
Ska bli spännande om mitt immunförsvar kommer stå emot magsjukan som härjar på jobbet ännu en vecka!
Jag känner mig stark!





Kommentarer
Postat av: elina

"Min vän vet precis vad som gör mig glad...och kurvig!"

hahaha det blir bara mer att älska emelie ;) TACK för mysigaste fikat idag! biglove

2010-10-17 @ 20:24:39
URL: http://elinasoreby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0