Effektiva Emelie

Jag är så fruktansvärt effektiv!
Började min morgon med att skutta till tvättstugan, för att sedan ta mig en tur runt Lindesjön.
Underbar start på dagen.
Hejade på massa hurtiga pensionärer efter vägen, såg fyra ekorrar och samtalade med en jättesöt gubbe.

När jag kom hem var tvätten redo att hängas, och nästa omgång kunde sätta igång att tvättas.
Gjorde iordning en rejäl portion havregrynsgröt med två mosade bananer, jag vräkte i mig och lider nu av världens illamående.
Tog mig en tur och solade, har ju kört stenhårt på b.u.s i nästan ett halvår, men nu kände jag att det skulle vara skönt att ligga och njuta lite av värmen!
Det känns otroligt tungt, men nu är sommarkläderna nerställda i källaren.
Så har fått springa upp och ner några gånger.
Farväl alla bikins, farväl sköna shorts,kjolar, klänningar...allt som har med sommaren att göra.
Tänk vad man kan hinna med mycket, och klockan är inte ens 12!

Nähä, här blir inga barn gjorda!
Ska hoppa in i duschen, sen blir det en tur till miljöstationen och affären.
Jag har brist på diskmedel och toalettpapper...två såna där otroligt roliga grejer att shoppa!
Systemet ska även hinnas med att besökas innan det är dags för att träna mitt och Saras lilla volleylag.

   



  


Efter vägen blev man erbjuden äpplen, men någon glupsk person hade redan tryckt i sig alla.


En aning dimmigt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0