Sun-day!

Vilken härlig dag!
Jag är på ett strålande humör och livet leker.
Vaknade 7.30 imorse och kände mig full av energi.
Åt min lovely gröt med banan och inväntade att klockan skulle bli tio så jag kunde ta en tur upp till Mejk!
Underbart att cykla när det är så fint väder.


Sen strosade jag runt inne på varuhuset i lugn och ro.
Något jag inte tillåter mig själv att göra särskilt ofta.
Det finns verkligen hur mycket grejer som helst där, and I love it!
Inhandlade en jättefin servetthållare, en lite större ljuslykta, en handduk och två små ljuslyktor. 
Bilder kommer sen.
Hittade även superfina affisher som skulle passa som handen i handsken i mitt kök och vardagsrum, isatta i stora ramar såklart!

Nu är jag hemma hos mina kära föräldrar, mamma hade lagat iordning kött, klyftpotatis och kantarellsås.
Jammie!
Nybakta bullar och bondkakor fanns det också att smaska i sig av.
Så gott med ett glas kall mjölk till!


Nu sitter jag och Ludde och myser medan vi tittar på Maria Montazami.
I looooove her!!!
Skönare människa får man leta efter.

"Jag och Cameron har ett fantastiskt system. Cameron betalar allt, det är ju toppen tycker jag!"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0